over ons

VVS BOUW | sinds 2019

John van de Vosse en Martijn van Schoonhoven hebben in 2019 VVS Bouw BV opgericht. De naam VVS komt voort uit een combinatie van beide achternamen. V(osse) V(an) S(choonhoven). Door diverse ontwikkelingen in de bouw bundelden deze twee enthousiaste ondernemers hun krachten en zo ontstond VVS Bouw.

John en Martijn richten zich op nieuwbouw, woningbouw, utiliteitsbouw en projectontwikkeling. Met een professioneel team van tien vakbekwame bouwvakkers zijn er al tientallen projecten succesvol afgerond. Ons gedachtegoed is betrouwbaar en kostenbesparend. In combinatie met onze no nonsense werkwijze is VVS Bouw inmiddels een begrip in de regio maar ook daarbuiten.

Heldere afspraken,
duidelijk taal.

Foto John Martijn over ons_Foto John

Eigenaar

John van de Vosse heeft tien jaar ervaring opgedaan bij diverse architectenbureaus. Als bouwkundig tekenaar maar ook als assistent projectleider. Na deze diverse periode besloot hij om zijn carrière verder uit te breiden. John ging als werkvoorbereider en later als projectleider bij een aannemer aan de slag. Dit om ook de andere kant van het bouwtraject te kunnen organiseren. Al die facetten zet hij nu perfect in bij VVS Bouw.

Foto John Martijn over ons_Foto Martijn

Eigenaar

Martijn van Schoonhoven heeft ruim 25 jaar ervaring in de bouwwereld. Na eerst zo’n tien jaar als allround timmerman en ook als voorman werkzaam te zijn geweest, besloot Martijn om zijn bouwcarrière te vervolgen in andere functies. Martijn werd achtereenvolgens uitvoerder, projectleider en bedrijfsleider bij een bouwbedrijf. Allemaal brede functies. Mede hierdoor heeft Martijn alle onderdelen van het bouwproces doorlopen. Al die bouwkundige kennis komt geweldig van pas bij VVS Bouw.

Informatie aanvraag

Heb je een vraag of wens je vrijblijvend advies over utiliteitsbouw, woningbouw of nieuwbouw? Of wil je meer weten over andere bouwgerelateerde zaken? Neem contact met ons op. Wij maken heldere afspraken en spreken duidelijke taal. Op werkdagen kun je ons tussen 7:30 uur en 17:30 uur bellen. Liever een bezoek bij jou thuis of een afspraak op kantoor? Ook dat kan. In overleg plannen we een dag en tijdstip.

Bel of e-mail ons. Je kunt ook het formulier invullen voor meer informatie.

Recente projecten

Alle projecten

Wat biedt VVS BOUW?

Bel direct met John of Martijn

Bel direct met John of Martijn

Stichting Magocare

Wij doen jaarlijks een financiële bijdrage (partnership) voor de Stichting MagoCare. De Stichting zet zich in om de bevolking van Mago een kans te geven op een betere toekomst.

Mago (Kenia) is onderdeel van de gemeente Sabatia en telt ongeveer 6000 inwoners. Kenia is een onafhankelijke republiek in Oost-Afrika. Er wonen meer dan 43 miljoen mensen en het land is ruim 14 keer zo groot als Nederland. In het westen van Kenia, in het district Kisumu, ligt het plaatsje Mago. Mago is onderdeel van de gemeente Sabatia. Deze gemeente telt 12 dorpen met in totaal 68.000 inwoners en een kleine 14.000 huishoudens. Mago zelf telt ongeveer 6000 inwoners. Het grootste deel van de bevolking van Mago leeft in armoede. Dit betekent dat zij maar één maaltijd per dag eten, sommigen zelfs maar één maaltijd in drie dagen. Er is een groot tekort aan standaardvoorzieningen zoals elektra en stromend water. De werkloosheid is zeer hoog (70%) en ook de zuigelingensterfte is groot (40 op de 1000 baby’s).

Website: MagoCare