Project ontwikkeling

project ontwikkeling

Uw bedrijfsunit kopen

Ben jij een starter, een kleine of middelgrote ondernemer en op zoek naar een functionele en zakelijk ruimte om in te werken? Zoek je een multifunctionele bedrijfsunit die je volledig naar eigen inzicht kunt inrichten en die ook betaalbaar is? Wij kunnen jou helpen met jouw zoektocht naar kostenefficiënte units (zowel koop als huur).

De Zaak Vastgoed en VVS Bouw
Wij hebben in 2021 onze krachten gebundeld met De Zaak Vastgoed. De Zaak Vastgoed richt zich op het zoeken en aankopen van ideale grondposities voor bedrijfsverzamelgebouwen met meerdere bedrijfsunits. Vervolgens coördineren wij de bouw van het bedrijfsverzamelgebouw. Dit doen wij geheel in eigen beheer of we besteden de bouw uit aan een externe aannemer. Voor de start van de bouw zorgt De Zaak Vastgoed voor het in goede banen leiden van de verkoop van de units. Daarnaast bieden zij ook de beste financiering aan voor ondernemers die één of meerdere bedrijfsunits willen kopen.

Bedrijfsunits in Etten-Leur
Aan de Tussendonk in Etten-Leur hebben wij met De Zaak Vastgoed een bedrijfsverzamelgebouw met 20 bedrijfsunits ontwikkeld. De kleinste unit is 65m² en de grootste unit is 100m².

Dit project is september 2022 opgeleverd aan de unit eigenaren.

Bedrijfsunits Etten-Leur
Aan de Phileas Foggstraat in Emmen hebben wij met De Zaak Vastgoed en bedrijfsverzamelgebouw met 16 bedrijfsunits in ontwikkeld en de uitvoering verzorgt. De kleinste unit is 122m² en de grootste unit is 162m²
Iedere unit is voorzien van toilet, keukenblok, airco installatie, 6 stuks zonnepanelen en een laadpaal op een afsluitbare buitenterrein.

Dit project is april 2023 opgeleverd aan de unit eigenaren.

Bedrijfsunits Uddel
Aan de doorgaande weg tussen Uddel en Elspeet wordt binnenkort (3de kwartaal 2023) gestart met de realisatie van een hoogwaardig en traditioneel gebouwd bedrijfsverzamelgebouw via het High Executive concept. Het project is gelegen op een kleinschalig bedrijventerrein aan de Elspeterweg (N310) in Uddel en heeft een goede bereikbaarheid t.o.v. de A1 richting Amersfoort – Apeldoorn. Dit unieke project bestaat uit 10 casco bedrijfsunits met een oppervlakte van ca. 55 m2 tot ca. 109 m2 verdeeld over 2 bouwlagen. De High Executive bedrijfsgebouwen voldoen aan de nieuwste normen van het bouwbesluit en de BENG norm. De hoogwaardige, onderhoudsvriendelijke en duurzame materiaalkeuze maken dat dit High Executive bedrijfsgebouw helemaal klaar is voor de toekomst. De bedrijfsunits zijn tevens onderling te koppelen, zodat u de ruimte geheel naar eigen wens kunt samenstellen. De bedrijfsunits zijn uitermate geschikt voor ondernemers die bedrijfsruimte zoeken voor kantoorfuncties, opslag, fabricagefuncties, etc. maar bieden ook voor beleggers mogelijkheden.

Oplevering medio 1ste kwartaal 2024.

Wilt u meer weten over deze prachtige bedrijfsunits?

Wil je meer weten over grondposities, coördinatie en bouw van bedrijfsverzamelgebouwen en bedrijfsunits? Neem dan contact op met ons.

Informatieaanvraag projectonwikkeling

Bel direct met John of Martijn

John van de Vosse

Martijn van Schoonhoven

Bel direct met John of Martijn

John van de Vosse

Martijn van Schoonhoven

Stichting Magocare

Wij doen jaarlijks een financiële bijdrage (partnership) voor de Stichting MagoCare. De Stichting zet zich in om de bevolking van Mago een kans te geven op een betere toekomst.

Mago (Kenia) is onderdeel van de gemeente Sabatia en telt ongeveer 6000 inwoners. Kenia is een onafhankelijke republiek in Oost-Afrika. Er wonen meer dan 43 miljoen mensen en het land is ruim 14 keer zo groot als Nederland. In het westen van Kenia, in het district Kisumu, ligt het plaatsje Mago. Mago is onderdeel van de gemeente Sabatia. Deze gemeente telt 12 dorpen met in totaal 68.000 inwoners en een kleine 14.000 huishoudens. Mago zelf telt ongeveer 6000 inwoners. Het grootste deel van de bevolking van Mago leeft in armoede. Dit betekent dat zij maar één maaltijd per dag eten, sommigen zelfs maar één maaltijd in drie dagen. Er is een groot tekort aan standaardvoorzieningen zoals elektra en stromend water. De werkloosheid is zeer hoog (70%) en ook de zuigelingensterfte is groot (40 op de 1000 baby’s).

Website: MagoCare